PANAS!! Zizan Warning Fazura?


Sekarang ini peminat pelakon, pelawak dan pengacara popular yang baru tersingkir dari Maharaja Lawak Mega 2014, Zizan Razak tertanya tanya status panas di laman sosialnya itu ditujukan kepada siapa.

Sebagaimana kita maklum, sebelum ini Zizan pernah ditegur oleh Fazura ekoran sikapnya yang mencelah ketika proram MLM2014. Malah Zizan turut beberapa kali dicemuh peminat kerana prestasi hambarnya bersama Virus. Bagaimanapun selepas itu Zizan sudah memohon maaf.

Berikut adalah foto terbaru dan status yang dimuatnaik oleh Zizan di laman Instagramnya. Sekali pandang, ia mungkin nampak seperti tiada apa-apa.


Jadi, status ‘Bila kau tiada bakat..bakat orang jangan sekat..‘ ditujukan kepada siapa? Sah sah ramai yang beranggapan Zizan seolah-olah masih ‘terasa’ dengan komen Fazura dan seakan-akan memberi amaran kepada pelakon jelita itu.

Ramai peminat Zizan berharap agar beliau terima sahaja apa yang berlaku pada musim ini. Anggaplah tiada rezekinya bersama Virus. Dalam pada itu, mungkin juga mereka tidak mahu isu ini dipanjangkan apatah lagi beliau sudah tersingkir dari program itu. Apa pun pastinya Zizan ada alasan tersendiri mengenai kapsyen terbarunya ini. Sama-sama kita nantikan.

0 Response to "PANAS!! Zizan Warning Fazura?"

Post a Comment