PANAS!! AKSI MANJA HANIS ZALIKHA DI PARIS MULA TERSEBAR



Hanis Zalikha, walaupun pernah kecoh dengan kontroversi lamaran di atas pentas Gegar Vaganza.. Dia dan Hairul Azreen tetap nampak tak terkesan dengan komen-komen negatif peminat.. Ada jugak yang suruh mereka ni cepat-cepat kahwin..

Nampaknya pasangan ni memang betul dah nak kahwin, korang ada follow Instagram Hanis? Mesti gambar yang dimuatnaik baru-baru ni buat korang semua berteka-teki.. Mana taknya, sebelum ni dia ada muatnaik gambar berada di butik barang kemas.. Macam nak beli cincin je..


Terkini Hanis telah memuatnaik gambar memakai persalinan ala-ala busana pengantin gitew.. Ramai peminat buat spekulasi Hanis sedang menjalani sesi fotografi pre wedding di Paris.. Haa.. kelas kau, kat Paris kot.. Baru cantik bila berlatar belakangkan Eiffle Tower..

Tak sabar rasanya nak tunggu pasangan ni pulang ke Malaysia.., harap-harap mereka pulang dan berkongsi mengenai tarikh perkahwinan atau apa-apa rancangan mereka seterusnya.. Jangan mereka ni balik cakap tak ada perancangan atau tarikh kahwin lagi sudah la.

0 Response to "PANAS!! AKSI MANJA HANIS ZALIKHA DI PARIS MULA TERSEBAR"

Post a Comment